Yayınlarımız

Bilgi Merkezi

Tenmak Yayınları

Dergiler

Kurum tarafından verilen hizmetlerde iç ve dış müşteri geri besleme bilgilerinin alınması ve

değerlendirilmesi, müşteri öneri ve şikâyeti söz konusu olduğunda bu öneri ve şikâyetlerin

kayıt altına alınması, değerlendirilmesi, giderilmesi ve tekrar etmemesi için düzeltici

faaliyetlerin yapılması ile ilgili yöntemi tanımlamak.

Kitaplar

Kurum tarafından verilen hizmetlerde iç ve dış müşteri geri besleme bilgilerinin alınması ve

değerlendirilmesi, müşteri öneri ve şikâyeti söz konusu olduğunda bu öneri ve şikâyetlerin

kayıt altına alınması, değerlendirilmesi, giderilmesi ve tekrar etmemesi için düzeltici

faaliyetlerin yapılması ile ilgili yöntemi tanımlamak.

Makaleler

Kurum tarafından verilen hizmetlerde iç ve dış müşteri geri besleme bilgilerinin alınması ve

değerlendirilmesi, müşteri öneri ve şikâyeti söz konusu olduğunda bu öneri ve şikâyetlerin

kayıt altına alınması, değerlendirilmesi, giderilmesi ve tekrar etmemesi için düzeltici

faaliyetlerin yapılması ile ilgili yöntemi tanımlamak.

Bu sayfa 17 September 2025 00:47 tarihinde güncellendi

Bülten

TENMAK’dan gelişmelerinden haberdar olmak için bültenimize kayıt olun