Yayınlarımız
Bilgi Merkezi
Tenmak Yayınları
Dergiler
Kurum tarafından verilen hizmetlerde iç ve dış müşteri geri besleme bilgilerinin alınması ve
değerlendirilmesi, müşteri öneri ve şikâyeti söz konusu olduğunda bu öneri ve şikâyetlerin
kayıt altına alınması, değerlendirilmesi, giderilmesi ve tekrar etmemesi için düzeltici
faaliyetlerin yapılması ile ilgili yöntemi tanımlamak.
Kitaplar
Kurum tarafından verilen hizmetlerde iç ve dış müşteri geri besleme bilgilerinin alınması ve
değerlendirilmesi, müşteri öneri ve şikâyeti söz konusu olduğunda bu öneri ve şikâyetlerin
kayıt altına alınması, değerlendirilmesi, giderilmesi ve tekrar etmemesi için düzeltici
faaliyetlerin yapılması ile ilgili yöntemi tanımlamak.
Makaleler
Kurum tarafından verilen hizmetlerde iç ve dış müşteri geri besleme bilgilerinin alınması ve
değerlendirilmesi, müşteri öneri ve şikâyeti söz konusu olduğunda bu öneri ve şikâyetlerin
kayıt altına alınması, değerlendirilmesi, giderilmesi ve tekrar etmemesi için düzeltici
faaliyetlerin yapılması ile ilgili yöntemi tanımlamak.
Bu sayfa 17 September 2025 00:47 tarihinde güncellendi